PRAVIDLA ZÁVODU A AKCE

Technická přejímka

– Hasičák v dosahu připoutaného řidiče

– Bezpečnostní pásy čtyř a více bodové

– Řádně ukotvená sportovní sedačka     

– Proběhne kontrola úniku kapalin / Z vozidla nesmí unikat ŽÁDNÉ provozní kapaliny

– Kontrola všech šroubů v kolech /musí být na vozidle všechny

– Hluk (zkuste prosím maximálně omezit hluk skrze možnou kontrolu hluku od úřadů.

– Helma určena pro motorsport!

– Závodní kombinéza (může být i hobby)

– Na každém autě musí být vepředu a vzadu tažné oko

Hodnocení a průběh závodu

Jak vypadá 100 bodová jízda

– Od začátku až po konec tratě driftovat, projet všechny zóny s maximální mírou       agrese v co největší rychlosti

* Úhel musí byt takový, aby bylo zjevné, že máte auto plně pod kontrolou a dokážete ho díky úhlu ovládat zpomalovat (brzdit úhlem), akcelerovat (zmenšit úhel a tím zrychlit ) nikoli vrávorat, přetáčet se nebo vysadit velký úhel v místě, kde je to zbytečné.

* Hodnotit jízdu budou tři zkušení porotci

* Řazení do kvalifikace bude probíhat dle přiřazených čísel 1- XX

0 bodu v jízdě dostanete za:

  1. jasné a zřetelné srovnaní ( pokud bude malé srovnání na přehozu nebudeme brát jako srovnání, ale pokud bude extrémně velká korekce ve “vracáku” můžeme to brát jako jízdu rovně tzn. 0 bodů)
  2. Dvojitou iniciaci driftu
  3. Přetočení se 
  4. Driftování po projetí cílem 
  5. Záměrné brzdění v místě kde to není decelerační zóna
  6. Jakkoli pohnete s jakoukoli překážkou na trati 
  7. Jízda mimo trať

    Hodnocení battlu:

    LEAD TO LEAD,  CHASE TO CHASE


    LEADER JEDE KVALIFIKAČNÍ JÍZDU, POKUD MOŽNO 100 BODOVOU


    CHASER SE SNAŽÍ JET POKUD MOŽNO

                            – STEJNOU STOPU

                            – PŘEHOZ VE STEJNOU CHVÍLI

                            – STEJNÝ ÚHEL

                            – VYTVÁŘET TLAK


    CHASER MŮŽE UDĚLAT TYTO CHYBY, NA KTERÉ NEBUDE BRÁN ZŘETEL.


    1.SRAZIT VNITŘNÍ APEX, PROTOŽE JEL BLÍZKO K LEADEROVI

    2.POZDNÍ NÁSTŘEL ZA ČÁROU OK, DÁL UŽ PROBLÉM

    3.MŮŽE SE DOTKNOUT LEADERA ALE NE TAK ŽE POŠKODÍ JEHO KAROSERII NEBO HO DONUTÍ KE KOREKCI


    Chyba,která chasera vyřadí z battlu: 


    1.Srovnání nebo přetočení se

    1. Kontakt který povede k deformaci karoserie nebo ke korekci leadera
    2. Vyjetí z tratě vlastní vinou
    3. Dostane se přední nápravou před přední nápravu leadera

JAK SI ZAJISTIT UKONČENÍ MOŽNOSTI POKRAČOVAT V ZÁVODU

Na toto pravidlo musíme brát opravdový zřetel, protože na tomto závisí možnost jezdit dále, proto věřím, že toto budeme všichni respektovat.

 

– pálit pneu na místě

– jakkoli ohrožovat bezpečnost všech lidí na akci

– nedodržovat pokyny pořadatelů

– mít auto v technicky nezpůsobilém stavu, ohrožující smysl akce

– jízda po trati bez pásu, bez helmy!!!!!!!!!!!!!

– být pod vlivem omamných látek (alkohol, omamné a psychotropní látky.)

 – ZDRŽOVAT ZÁMĚRNĚ PRŮBĚH ZÁVODU

Něco potřebuješ? Napiš nám! 🔥

Kdyby ti cokoli nebylo jasné nebo jsi potřeboval poradit napiš nám.

Přejít nahoru